miercuri, 19 martie 2008

Minciuna

Seara de Craciun! Masa in familie! Program TV prost. Ascult in camera mea ultimul album "Kreator". Suna cineva la usa! Colindatorii pulii mele ... sunt sigur. Ma duc sa raspund. Am chef de scandal.
Deschid usa si incerc sa iau o poza de "ce mortii matii vrei?". In fata mea sta un tip mic, imbracat in negru cu o palarie de pe vremea lu' Pazvante cu iz de Burebista. Ma uit la el, el se uita la mine prin ochelarii mari.
Il intreb cat pot de sictirit "Ce vrei?" iar el imi raspunde pe un ton extrem de ciudat : "toata familia ta e moarta". Ma caca un ras infect, trebuie sa fie o greseala, doar ce am luat cina cu ai mei. Ii inchid usa in nas si ma duc la mine in camera. Ii aud pasii tarshiti pe scari. Ce idiot! Cine stie cui ii murisera parintii si idiotul vine si imi zice mie.
Ma ridic subit! In casa nu se mai auzeau voci, nu se mai auzea miscare, doar televizorul mergea la volum mic. Era ceva ciudat cu piticul ala!
Ma duc in sufragerie si ii vad pe ai mei stand nemiscati in fata televizorului. Un cascat lenes taie linistea. SUnt ambii teferi. Idiotul ala chiar a gresit. Incep sa rad iar. Le povestesc si lor. Dar povestea nu-i amuza de loc. Ce e cu voi oameni buni?
Taica-miu se ridica si imi spune sa ma asez. Imi spune incurcat ca ala avea dreptate. Ca familia mea murise in urma cu 17 ani intr-un accident de masina, ca sunt infiat si ca ii pare rau ca nu a putut sa imi spuna chestia asta pana acum.
Ma intorc la mine in camera, dau drumul la muzica, ma asez in pat si astept sa se termine visul asta idiot. Din pacate nu reusesc decat sa adorm!

Niciun comentariu: